23 Mart 2013 Cumartesi

Michel Baba, 2012 Hediyeni Yeni Aldım



Michel Guyon'un (biricik babam) benim için hazırladığı 2013 paketini aldım. Paetten 4 karikatür sanatçısının (Decressac, Flavien, Giemsi, Sergio) ortak çalışması olan bir kitap, bir kartpostal ve 2012 yılı dünya karikatürlerinin yer aldığı müthiş bir arşiv cd'si çıktı.

 Kitabın ilk sayfasını açtığımda, kitapta eserleri yer alan Flavien'in benim için çizdiği bir karikatürle karşılaştım. Türk polisi bana şöyle soruyor: "Aslı, sen de o diğer pis solculardan mısın?" Hi... hi..... :)


 
Ve tabi en güzeli Babam Michel Guyon'un el yazısıyla bana bıraktığı mutlu yıllar notu. Çok geç oldu ama, kocaman bir teşekkürler Babacım. Türkiye'den sevgilerime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum

sınıfsız, sınırsız, sömürüsüz bir dünya için lekeler, çizgiler...